Paket BUSINESS

Namijenjen je iskusnim online trgovcima koji su potpuno upoznati s procesima prodaje putem web trgovine. Nudi pouzdanu i skalabilnu platformu koja uključuje širi raspon opcija i mogućnosti koje zadovoljavaju očekivanja današnjih kupaca. Dodatno, pruža veću fleksibilnost u implementaciji i edukaciji za trgovca. 

Bez ograničenja, web shop se uvijek može naknadno nadograđivati, širiti i prilagođavati vašim specifičnim potrebama, uz širok raspon marketinških značajki i dodatnih opcija za promociju i oglašavanje. 

Naručitelj/klijent samostalno unosi proizvode, slike, cijene, atribute i ostali sadržaj.

Specifikacije web shop BUSINESS Paketa

Samostalno upravljanje sadržajem

Aplikacija za samostalno uređivanje sadržaja uključuje:

  • Samostalno uređivanje i administriranje kompletnog sadržaja web shopa uz podešavanje svih opcija i dostupnih funkcionalnosti uz jednostavno i intuitivno sučelje.
  • Neograničen unos proizvoda, kategorija, proizvođača/brandova, tagova, blogova ili kreiranja jednostavnih tekstualnih stranica.
  • Uređivanje sadržaja koristeći napredni tekstualni editor s mogućnosti slobodnog formatiranja sadržaja, blokova, naslova, paragrafa, lista i sl., za potpunu SEO prilagodbu i optimizaciju sadržaja.
  • Kreiranje strukture izbornika, kategorija i podkategorija, proizvođača/brandova i sl., uz slobodan izbor podešavanja i sortiranja linkova unutar izbornika.
  • Podešavanje i organiziranje linkova unutar zaglavlja ili podnožja stranice.
  • Mogućnost samostalnog kreiranja korisnika i korisničkih uloga za učinkovitiju organizaciju i ograničenja prikaza sadržaja (npr. prikaži kategorije po izboru samo određenoj skupini korisnika).
  • Povijest objavljenog sadržaja uz mogućnost odabira prethodno obrisanog sadržaja.
  • Pripremu i podešavanje nužnih stranica: uvjeti korištenja, stranice grešaka 404 i 500.
  • Podešavanje prijave / registracije korisnika.
  • Jednostavnu organizaciju direktorija za dodavanje datoteka (.pdf, .docx, .xlsx i sl.) uz automatsku prilagodbu veličine datoteka i fotografija.
  • Pregled i upravljanje narudžbama i pripadajućim statusima.
  • Mogućnost kreiranja popusta (na sve ili odabrane proizvode, kategorije, proizvođače ili ukupnom iznosu košarice).
  • Kreiranje kupon koda uz mogućnost prilagodbe načina korištenja popusta (npr. iskoristi jednom ili više puta po kupcu ili periodu).
  • Mogućnost prikaza raznih 'naljepnica/stickera/oznaka' na proizvodima (novo, sniženo, zadnja šansa, %, - 20%, popularno) uz jednostavnu konfiguraciju automatizacije.
  • Mogućnost prikaza svih fotografija proizvoda na svim kategorijama (skupnim listama proizvoda).
  • Mogućnost povezivanja dokumenata (.pdf, .docx, .xlsx i sl.) uz svaki proizvod uz opciju automatskog pridjeljivanja ovisno o vrsti proizvoda, kategoriji, proizvođaču i sl.
  • Mogućnost podešavanja kupnje (kupi kao gost ili registrirani kupac).
  • Automatizirane email notifikacije o statusima akcija korisnika web shopa (registracija, zaključena narudžba, zaključeno plaćanje i sl.).

Upravljanje proizvodima

  • Atributi proizvoda – mogućnost kreiranja velikog broj atributa (boja, veličina, uzorak). Svakom atributu se mogu dodjeljivati vlastite vrijednosti (šifre, cijene, zalihe).
  • Izmjene slika odabirom atributa – mogućnost podešavanja prikaza (npr. plave majice ako je kupac odabrao boju 'plava').
  • Galerije fotografija i video sadržaja – mogućnost kreiranja galerije koja uključuje fotografije i video sadržaj koje slikovito opisuju svaki vaš proizvod.
  • Pretraga proizvoda – pretraga proizvoda po šifri, nazivu ili opisu proizvoda s automatskim prepoznavanjem po upisanom nizu slova (npr. tri znaka uz sužavanje ponuđene liste ovisno o krajnjem upisanom pojmu koji se pretražuje uz dodatni odabir kategorije proizvoda za dodatno sužavanje pretrage).
  • Sortiranje i filtriranje proizvoda – mogućnost proizvoljnog ili automatskog sortiranja proizvoda uz mogućnost kreiranja filtera po želji.
  • Napredno sortiranje i filtriranje proizvoda – zasebna kolekcija proizvoda (najnoviji, sniženo, najjeftinije, popularno), dodatno filtriranje kombinacije ili grupe varijacija proizvoda.
  • Cijena – moguće je definirati različite cijene za različite grupe kupaca, sakriti cijenu za posebne proizvode ili definirati da je za pojedine proizvode potrebno kontaktirati trgovca.
  • Zalihe, najam i pretplata proizvoda – mogućnost praćenja zaliha (pojedinačnog proizvoda ili varijacije svakog proizvoda), postavljanja proizvoda za najam u određenom periodu, postavljanja automatske pretplate.
  • Preuzimanje proizvoda (download) – mogućnost prodaje proizvoda koji se isključivo preuzimaju putem linka s vašeg shopa nakon kupnje.
  • Povezivanje proizvoda – povezivanje proizvoda tagovima, mogućnost povezivanja proizvoda i prikaza liste povezanih proizvoda na detaljnoj stranici svakog proizvoda.
  • Cross-sell – povezivanje i prikaz proizvoda za poticanje dodatne kupnje (proizvodi koje se uobičajeno mogu kupiti skupa).
  • Lista želja (wish list) – mogućnost kreiranja liste želja i brzo prebacivanje artikala u košaricu.
  • Usporedba proizvoda – funkcionalnost koja omogućava usporedni prikaz 2 ili više proizvoda radi lakšeg odabira.
  • Ponovo na zalihi – mogućnost obavijesti kupca o dostupnosti proizvoda.
  • Povezivanje dokumenata na proizvod – opcija automatskog dodjeljivanja dokumenta ovisno o vrsti proizvoda, kategoriji, proizvođaču i sl.
  • Ocjenjivanje i komentiranje proizvoda – ostavite ocjenu i komentar o vašem (ne)zadovoljstvu proizvodom.

Dostava i plaćanja

  • Integracija sa sustavom dostavnih službi – integracija s jednom dostavnom službom (HP Express, DPD, GLS, Overseas Express).
  • Kalkulacija dostave – ugrađeni fleksibilni kalkulacijski mehanizam omogućava izračun dostave s obzirom na zadane parametre težine, količine, iznosa košarice ili adrese dostave kupca. Moguće je definirati različite oblike dostave, zone po zemljama u kojima šaljete svoje proizvod ili podesiti prag besplatne dostave.
  • Procjena cijene dostave – pomaže kupcu da prije same kupnje može na osnovi svojih podataka za dostavu izračunati cijenu dostave.
  • Preuzimanje u trgovini – mogućnost podešavanja opcije preuzimanja robe na prodajnom mjestu (npr. fizičkom dućanu).
  • Plaćanje pouzećem – plaćanje nakon što se paket dostavi na željenu adresu ili preuzme u fizičkoj trgovini.
  • Plaćanje bankovnim transakcijama – jednostavna uplata sredstava na račun prodavatelja.
  • Online plaćanje – povezivanje web shopa na sustav autorizacije kartica i naplate putem interneta (Monri WSPay, T-Com PayWay, CorvusPay, M2Pay, PayPal). Mogućnost implementacije drugih sustava u dogovoru s klijentom.

Marketing i SEO

  • Alati za SEO optimizaciju – izrada i uređivanje prijateljskih putanja, naziva, ključnih riječi i opisa svake pojedine web stranice, proizvoda, kategorije i sl.
  • Sitemap – automatsko generiranje i ažuriranje sitemap.xml datoteke.
  • Newsletter – mogućnost slanja jednostavnih newslettera (za veliki broj korisnika preporučujemo Mail Chimp ili sličan servis).
  • Društvene mreže – dijeljenje proizvoda prema društvenim mrežama.
  • Oznake, naljepnice i popusti – označavanje proizvoda na popustu, kupon kod za popuste.
  • Store locator – prikaz popisa trgovina sa slikama, opisima i mapom, integracija popisa trgovina s opcijom 'Preuzmi u trgovini'.
  • Kreiranje sadržaja – unutar aplikacije web shopa moguće je definirati i dodatni sadržaj u obliku članaka za novosti, bloga, foruma, anketa s vlastitim sadržajem.
  • Mailchimp integracija – automatski izvoz i ažuriranje korisnika u Mail Chimp servisu.

Pravne i zakonske odredbe

  • Politika privatnosti – jasno definiranje korištenja osobnih podataka kupaca.
  • Kolačići – prikaz svih kolačića, informacije o korištenju, vrsti i njihovoj svrsi.
  • GDPR i upravljanje kolačićima – implementacija alata za upravljanje kolačićima u skladu sa GDPR-om i Zakonom o elektroničkim komunikacijama.
  • Uvjeti kupnje, plaćanja, dostave –  popis generičkih obveza i prava kupaca tijekom procesa kupnje.
  • Najniža cijena – sustav za prikaz najniže cijene unutar 30 dana tijekom posebnih oblika prodaje (popusti).

Stručno savjetovanje, vođenje i edukacija

  • Inicijalni sastanci za definiranje korisničkih zahtjeva te upoznavanje poslovnih procesa naručitelja, savjetovanje u načinu izvedbe projekta.
  • Definiranje plana isporuke projekta u obliku dokumenta koji definira dinamiku dostave i izvršenja zadataka svih osoba uključenih u projekt.
  • Prezentacija idejnog rješenja s pripadajućim korisničkim tokom. Klijentu se na e-mail dostavlja link s prezentacijom idejnog rješenja.
  • Vođenje projekta: priprema liste nužnih sadržaja za izradu, priprema plana isporuke, komunikacija s klijentom za dostavu nužnih sadržaja, izvještavanje o tijeku projekta do isporuke.
  • Izrada korisničke upute i edukacija korisnika za uređivanja sadržaja i administracijom web shop aplikacije.
zatraziponudu
Javite nam e

Zatražite ponudu

Uspjeh! Ako još niste registrirani, dobit ćete e-poruku s kojom možete dovršiti registraciju.
Dogodila se pogreška.