Kako smo pomogli online trgovini uz nopCommerce multi store web shop

Bravarija Piljek vodeća je tvrtka u Hrvatskoj za proizvodnju i prodaju bankarske i sigurnosne opreme (službeni zastupnik tvrtke WARTHEIM AUSTRIA), a u svom asortimanu imaju radioničku i skladišnu opremu vlastite proizvodnje, te uredske stolice i namještaj. Obzirom na potpuno tri različite vrste proizvoda iza kojih stoji obiteljska tvrtka, tražili su od nas pronaći najbolje moguće rješenje da se na vro specifičan način odvoje ova tri segmenta ali u isto vrijeme objedine svi zajedno pod jednim brandom i jednom tvrtkom. Nakon detaljne analize zahtjeva, evaluacije i usklađivanja sa planiranim budžetom, iskoristili smo na najbolji način multi store opciju unutar nopCommerce aplikacije i uspješno odgovorili na sve predstavljene zahtjeve.

Bravarija Piljek
Web shop
Proizvodnja i trgovina

Usluge

  • Analiza zahtjeva i poslovnih procesa
  • Istraživanje tržišta
  • eCommerce strategija i savjetovanje
  • nopCommerce implementacija
  • UX/UI dizajn savjetovanje
  • Razvoj i implementacija nopCommerce teme
  • Razvoj programskog dodatka "Inspiracije"
  • Razvoj prilagođenog ispisa email narudžbe
  • Savjetovanje za SEO optimizaciju
  • Automatizacija SEO i marketing alata
  • Edukacija i podrška

Projekt

Bravarija Piljek je obiteljska tvrtka koja je preko 30 godina građena na osobnoj i prisnoj komunikaciji sa kupcima, a širenje poslovanja prema online prodaji je izazivalo određenu bojazan od gubitka takvog odnosa. Klijent nije imamo jasnu viziju na koji način pristupiti online tržištu a pogotovo kada posjeduju tri potpuno različite trgovačke robe:

  • radionička i industrijska oprema,
  • bankarska i sigurnosna oprema
  • uredske stolice i namještaj.

U samom početku projekta veliki trud je uložen u analizu zahtjeva i poslovnih procesa naručitelja, istraživanje tržišta i određivanje eCommerce strategije.  Kako spojiti ili odvojiti različite trgovačke robe, a pri tome ne izgubiti cjeloživotno građenu komunikaciju sa svojim kupcima, pronaći najbolji način da se proizvodi razdvoje ali da sve opet djeluje jedinstveno, zaokruženo istom cjelinom i brandom tvrtke.

Nakon definiranja ciljeva i evaluacije budžeta, iskoristili smo nopCommerce multi store opciju i isporučili 3 web shopa, sa odvojenim domenama, ali koji imaju usklađen  i unificiran dizajn te su međusobno jako dobro povezani. Dodatno smo razvili programski dodatak "Inspiracije" koji omogućava prikaz više proizvoda koji se nalaze na jednoj slici.

Zahtjevi

Rješenja

Zahtjevi i rješenja

Savjetovanje, analiza želja i zahtjeva, definiranje online prodajne strategije, prezentacije proizvoda i načina kupnje.

Detaljnom analizom, uvijek prihvaćajući razloge i realne probleme naručitelja, uspjeli smo argumentiranim rješenjima i pozitivnim primjerima otkloniti sve nedoumice i predstavili najoptimalnije rješenje u okviru odobrenog budžeta.

Web shop aplikacija treba biti jednostavna i intuitivna za korištenje i administraciju, treba podržavati neometan rad sa preko 15.000 proizvoda, treba biti skalabilna uz mogućnost ažuriranja i uvođenja novih značajki.

Obzirom na jednostavnost upravljanja administracijom web shopa, koja je poznata unutar nopCommerce aplikacije, nismo se trebali dodatno truditi i dokazivati, a sama kvaliteta aplikacije garantira visoku kvalitetu, redovito nove verzije i ažuriranja uz odlične performanse.

Izvođač koji će ralizirati projekt treba imati eCommerce tim sa preko 10 godina iskustva, treba jako dobro poznavati rješenje koje nudi a koje mora biti učestalo korišteno kod nas i u svijetu.

Kompetencije u korištenju nopCommerce aplikacije dokazujemo dugogodišnjim partnerstvom, a iskustvo u dosadašnjim projektima unutar 25 godina rada, dok je i sam naručitelj uočio nekoliko referenci za koje smatra visoko kvalitetnim rješenjima. Iskoristivost nopCommerca je prepoznata kod nas i u svijetu, sa preko 350.000 članova.

Web shop mora imati prikaz proizvoda unutar pojedine slike (primjer IKEA), te mora imati mogućnost brze narudžbe, bez potrebe da se proces naručivanja dijeli u nekoliko koraka.

Obzirom da ne postoji gotovo rješenje za prikaz proizvoda unutar jedne slike, razvili smo nopCommerce plugin naziva "Inspiracije", koji omogućava klijentu kreiranje Inspiracija i označavanje svojih proizvoda na pojedinoj slici, koje se prikazuju uz "hot spotove" poviše svakog označenog proizvoda. Brza narudžba je realizirana i odvija se samo na jednoj stranici a zahtjeva unos nekoliko informacija o kupcu.

Izvođač mora izvršiti edukaciju za administracijom web shopa, te omogućiti upravljanje sa svim dostupnim opcijama kako bi naručitelj bio što samostalniji uz predaju pisanih uputa.

Edukacija je izvršena u periodu od 5 dana, u trajanju od 3 sata dnevno, preko Teams aplikacije. Obizom da se svaki projekt prvo objavljuje na test lokaciji, ista je dostupna naručitelju te omogućava nesmetan rad, testiranja i obradu proizvoda, narudžbi, kupaca, pošiljki i sl. Korisničke upute sa najvažnijim cjelinama su izrađene iako su dostupne na internetu na engleskom jeziku.

Izvođač mora imati resurse za pružiti naknadno podršku naručitelju.

Uslugu naknadne podrške i praćenje klijenta nudimo na svim projektima u različtim paketima, ovisno o potrebi i zahtjevima klijenta.

Tehnologije

Ishod projekta

Isporučeno rješenje je omogućilo klijentu zasebno targetiranje i korisnu distribuciju kupaca, direktnu komunikaciju i povezivanje sa svakom trgovačkom robom, ali uz jedinstven osjećaj povezanosti sva 3 web shopa u jedan brand.
Klijent je konačno u mogućnosti investirati u digitalni marketing i ozbiljno raditi na SEO strategiji bez straha za rasipanjem korisnika i omogućiti sebi jačanje pozicije unutar online trgovine.

Iako su isporučene tri internet trgovine, adminsitracija svih proizvoda je objedinjena i omogućava svim zaposlenicima pristup i ažuriranje svim proizvodima. Sve je objedinjeno u jednoj aplikaciji, stoga su smanjeni troškovi održavanja, najma servera i administriranja.

  • U prvoj godini nakon objave klijent je povećao broj narudžbi za više od 15% u odnosu na broj narudžbi koje ostvaruje u redovnom poslovanju.
  • Web trgovine imaju više od 10.000 korisnika mjesečno.
  • Klijent je izrazito zadovoljan procesom naručivanja koja na zahtjev nije potpuno automatizirana, pa klijent nastavlja kontaktirati kupce nakon primljene narudžbe ali time zapravo pokriva B2B i B2C segment.
  • Klijent je počeo uočavati prednosti digitalizacije poslovnih procesa i najavio nadolazeće ideje za razvoj i implementaciju.