Savjetovanje, analiza želja i zahtjeva, definiranje online prodajne strategije, prezentacije proizvoda i načina kupnje.
Detaljnom analizom, uvijek prihvaćajući razloge i realne probleme naručitelja, uspjeli smo argumentiranim rješenjima i pozitivnim primjerima otkloniti sve nedoumice i predstavili najoptimalnije rješenje u okviru odobrenog budžeta.
Web shop aplikacija treba biti jednostavna i intuitivna za korištenje i administraciju, treba podržavati neometan rad sa preko 15.000 proizvoda, treba biti skalabilna uz mogućnost ažuriranja i uvođenja novih značajki.
Obzirom na jednostavnost upravljanja administracijom web shopa, koja je poznata unutar nopCommerce aplikacije, nismo se trebali dodatno truditi i dokazivati, a sama kvaliteta aplikacije garantira visoku kvalitetu, redovito nove verzije i ažuriranja uz odlične performanse.
Izvođač koji će ralizirati projekt treba imati eCommerce tim sa preko 10 godina iskustva, treba jako dobro poznavati rješenje koje nudi a koje mora biti učestalo korišteno kod nas i u svijetu.
Kompetencije u korištenju nopCommerce aplikacije dokazujemo dugogodišnjim partnerstvom, a iskustvo u dosadašnjim projektima unutar 25 godina rada, dok je i sam naručitelj uočio nekoliko referenci za koje smatra visoko kvalitetnim rješenjima. Iskoristivost nopCommerca je prepoznata kod nas i u svijetu, sa preko 350.000 članova.
Web shop mora imati prikaz proizvoda unutar pojedine slike (primjer IKEA), te mora imati mogućnost brze narudžbe, bez potrebe da se proces naručivanja dijeli u nekoliko koraka.
Obzirom da ne postoji gotovo rješenje za prikaz proizvoda unutar jedne slike, razvili smo nopCommerce plugin naziva "Inspiracije", koji omogućava klijentu kreiranje Inspiracija i označavanje svojih proizvoda na pojedinoj slici, koje se prikazuju uz "hot spotove" poviše svakog označenog proizvoda. Brza narudžba je realizirana i odvija se samo na jednoj stranici a zahtjeva unos nekoliko informacija o kupcu.
Izvođač mora izvršiti edukaciju za administracijom web shopa, te omogućiti upravljanje sa svim dostupnim opcijama kako bi naručitelj bio što samostalniji uz predaju pisanih uputa.
Edukacija je izvršena u periodu od 5 dana, u trajanju od 3 sata dnevno, preko Teams aplikacije. Obizom da se svaki projekt prvo objavljuje na test lokaciji, ista je dostupna naručitelju te omogućava nesmetan rad, testiranja i obradu proizvoda, narudžbi, kupaca, pošiljki i sl. Korisničke upute sa najvažnijim cjelinama su izrađene iako su dostupne na internetu na engleskom jeziku.
Izvođač mora imati resurse za pružiti naknadno podršku naručitelju.
Uslugu naknadne podrške i praćenje klijenta nudimo na svim projektima u različtim paketima, ovisno o potrebi i zahtjevima klijenta.