Iskusan eCommerce tim koji će odraditi analizu poslovnih procesa i dostupnih mogućnosti, isplanirati i predložiti optimalna tehnološka rješenja, pružiti konzultacije i podršku tijekom projekta, te imati mogućnosti i znanje pružiti podršku i promociju nakon završene implementacije.
Projekt je započeo sa nekoliko radionica i sastanaka kako bi se utvrdile sve informacije o poslovnim procesima, organizaciji prodaje, tehnološko dostupnim rješenjima poslovnog sustava (ERP Point2000) i potrebama korisnika. Izrađen je detaljan projektni plan, tehnička dokumentacija uz definirane faze projekta.
Sinkronizacija sa ERP aplikacijom tvrtke, uz automatsko ažuriranje cijena, zaliha (uključujući sve maloprodajne trgovine i dva skladišta) te automatsko slanje narudžbi natrag u poslovni sustav, kako bi se ubrzao i pojednostavnio proces kreiranja i izdavanja računa unutar poslovnog sustava.
Nakon analize dostupnih mogućnosti komunikacije sa vanjskim sustavima Point2000 aplikacije, koristeći web servise, razvijen je konektor i programska logika koja automatski uvozi i ažurira sve potrebne informacije, a rezultat je automatsko ažuriranje svih podataka sa preko 10.000 proizvoda i svih maloprodajnih trgovina i skladišta.
Povezivanje i integracija sa Overseas dostavnom službom u smislu pojednostavljivanja procesa unosa i printanja podataka u kupcu i slanja paketa, te integracija sa Monri WSPay sustavom za autorizaciju i naplatu kartica putem interneta.
Rezultat integracije sa Overseas dostavnom službom je potpuno automatizirani proces kreiranja adresnica i pošiljki, automatsko praćenje i ažuriranje statusa pošiljki uz mogućnost slanja email notifikacija. Integracija sa MonriWSPay sustavom je osim mogućnosti plaćanja, rezultirala i automatskim praćenjem i ažuriranjem statusa plaćanja.
Besprijekoran rad webshop aplikacije sa 10.000 + proizvoda, planirajući rast na 20.000 proizvoda u prvoj godini, uz dodatni uvoz svih informacija o proizvodima iz postojećeg rješenja, a kojih nema u ERP-u.
Detaljni opisi proizvoda, dodatni atributi, kategorije, proizvođači i fotografije, su uvezeni iz prethodnog rješenja, te su ispravno mapirani nakon povezivanje sa poslovnim sustavom. Cijela razmjena i ažuriranje podataka se događa unutar podatkovnog modela, te se koristi napredno ažuriarnje cache memorije, što osigurava brze performanse web shop aplikacije.
Kreirati intuitivno i jednostavno korisnčko iskustvo, realizirati dizajn koji mora u potpunosti poštivati vizualne standarde tvrtke i koji će maksimalno približiti sve proizvode iz ponude što većem broju kupaca i osigurati jednostavnu i brzu kupnju.
Unutar inicijalnih radionica i analize, naš dizajn tim je definirao strategiju za proces dizajna, te je ispravnom definicijom korisničkih skupina realiizirao moderno vizualno rješenje očišćeno u potpunosti od suvišnih informacija, sa poptunim fokusom na prezentaciju proizvoda i ugodno korištenje.