Uspješna transformacija online trgovine tvrtke WASI

WASI d.o.o., vodeći trgovac nautičke opreme u Hrvatskoj (dio  Würth Grupacije) nam je povjerio projekt razvoja svoje nove Internet trgovine kojeg smo u suradnji sa njihovm timom uspješno i na vrijeme realizirali. Zbog zastarijelog prethodnog rješenja a samim time i sporih internih procesa naručitelja, bilo je potrebno početi u potpunosti od početka, analizirati potencijalne kupce, definirati ciljanje skupine, pronaći sve specifičnosti i nužne procese ovakvog poslovanja, prilagoditi se vizualnim standardnima naručitelja i na kraju isporučiti online trgovinu koja svakodnevno pomaže klijentu u jačanju pozicije tržišnog lidera.

WASI d.o.o.
B2C Web shop
Prodaja nautičke opreme

Usluge

  • eCommerce strategija i savjetovanje
  • nopCommerce implementacija
  • UX/UI dizajn
  • Tehnološko savjetovanje i evaluacija integracije
  • Integracija na poslovni sustav Point2000
  • Integracija na Monri WSPay sustav
  • Integracija na Overseas sustav dostavne službe
  • Razvoj dodatnih automatizacjia i procesa
  • Savjetovanje za SEO optimizaciju
  • Edukacija i podrška

Projekt

Klijent nije bio zadovoljan svojim postojećim rješenjem za e-trgovinu, bila je to aplikacija izrađena po narudžbi, prilično stara i napravljena 2013. godine, koju je bilo vrlo teško održavati ili ažurirati, te je bilo izrazito komplicirano razvijati nove funkcionalnosti, odnosno više to nije bilo isplativo. Nadalje, nije postojala integracija sa ERP aplikacijom koju klijent koristi, te nije bilo komunikacije sa niti jednim vanjskim sustavom.

Obzirom da je naručitelj širio svoje maloprodajne trgovine unutar Hrvatske, pokušavajući što više proširiti svoju maloprodajnu mrežu, bio je također svjestan ogromnog potencijala koji leži u online prodaji, a koji nije mogao  ostvariti sa svojim eCommerce rješenjem i tadašnjom organizacijom “online prodaje”.

Pred nama je bio izazov pronaći najoptimalniji poslovni proces obizirom na dostupne resurse klijenta (tehnološke i ogranizacijske), uskladiti proizvode nautičke opreme sa vizualnim standardima kojih se moramo pridržavati i prilagoditi ih ciljanoj skupini kupaca, imajući na umu da novi web shop mora biti jednostavan za korištenje i administriranje, izrazito skalabilan uključujući sve dostupne mogućnosti modernog eCommerce rješenja. 

Zahtjevi

Rješenja

Zahtjevi i rješenja

Iskusan eCommerce tim koji će odraditi analizu poslovnih procesa i dostupnih mogućnosti, isplanirati i predložiti optimalna tehnološka rješenja, pružiti konzultacije i podršku tijekom projekta, te imati mogućnosti i znanje pružiti podršku i promociju nakon završene implementacije.

Projekt je započeo sa nekoliko radionica i sastanaka kako bi se utvrdile sve informacije o poslovnim procesima, organizaciji prodaje, tehnološko dostupnim rješenjima poslovnog sustava (ERP Point2000) i potrebama korisnika. Izrađen je detaljan projektni plan, tehnička dokumentacija uz definirane faze projekta.

Sinkronizacija sa ERP aplikacijom tvrtke, uz automatsko ažuriranje cijena, zaliha (uključujući sve maloprodajne trgovine i dva skladišta) te automatsko slanje narudžbi natrag u poslovni sustav, kako bi se ubrzao i pojednostavnio proces kreiranja i izdavanja računa unutar poslovnog sustava.

Nakon analize dostupnih mogućnosti komunikacije sa vanjskim sustavima Point2000 aplikacije, koristeći web servise, razvijen je konektor i programska logika koja automatski uvozi i ažurira sve potrebne informacije, a rezultat je automatsko ažuriranje svih podataka sa preko 10.000 proizvoda i svih maloprodajnih trgovina i skladišta.

Povezivanje i integracija sa Overseas dostavnom službom u smislu pojednostavljivanja procesa unosa i printanja podataka u kupcu i slanja paketa,  te integracija sa Monri WSPay sustavom za autorizaciju i naplatu kartica putem interneta.

Rezultat integracije sa Overseas dostavnom službom je potpuno automatizirani proces kreiranja adresnica i pošiljki, automatsko praćenje i ažuriranje statusa pošiljki uz mogućnost slanja email notifikacija. Integracija sa MonriWSPay sustavom je osim mogućnosti plaćanja, rezultirala i automatskim praćenjem i ažuriranjem statusa plaćanja.

Besprijekoran rad webshop aplikacije sa 10.000 + proizvoda, planirajući rast na 20.000 proizvoda u prvoj godini, uz dodatni uvoz svih informacija o proizvodima iz postojećeg rješenja, a kojih nema u ERP-u.

Detaljni opisi proizvoda, dodatni atributi, kategorije, proizvođači i fotografije, su uvezeni iz prethodnog rješenja, te su ispravno mapirani nakon povezivanje sa poslovnim sustavom. Cijela razmjena i ažuriranje podataka se događa unutar podatkovnog modela, te se koristi napredno ažuriarnje cache memorije, što osigurava brze performanse web shop aplikacije.

Kreirati intuitivno i jednostavno korisnčko iskustvo, realizirati dizajn koji mora u potpunosti poštivati ​​vizualne standarde tvrtke i koji će maksimalno približiti sve proizvode iz ponude što većem broju kupaca i osigurati jednostavnu i brzu kupnju.

Unutar inicijalnih radionica i analize, naš dizajn tim je definirao strategiju za proces dizajna, te je ispravnom definicijom korisničkih skupina realiizirao moderno vizualno rješenje očišćeno u potpunosti od suvišnih informacija, sa poptunim fokusom na prezentaciju proizvoda i ugodno korištenje. 

Tehnologije

Ishod projekta

Web shop je pokrenut krajem studenog 2023., na vrijeme kako je i planirano, a što je omogućilo klijentu nekoliko mjeseci pripreme, interne edukacije i organiziracije poslovnih procedura prjie nadolazeće nautičke sezone.

Na kraju prve godine od pokretanja novog web shopa, online prodaja se povećala za više od 400% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, uz više od 50 narudžbi dnevno (1500 + narudžbi/mjesečno), te više od 10.000 korisnika mjesečno, stoga su klijent i njegov vlasnik (Würth Group) upravo ostvarili svoje planove i učvrstili svoju poziciju lidera u nautičkoj trgovini.
Svi unaprijed isplanirani procesi i brojne automatizacije koje se razvijene, su omogućile klijentu administriranje i upravljanje web shop aplikacijom sa samo jednim zaposlenikom, što je uveliko smanjilo dosadašnje troškove upravljanja online prodajom.

Klijent je sada fokusiran na organizaciju internih procedura vezanih uz skladišta, pakiranja i slanja online narudžbi unutar maloprodajnim objektima a također  koristi svoj novi web shop kako bi potaknuo korisnike da posjete fizičke maloprodajne trgovine. Klijent sada koristi skalabilno, sigurno i jednostavno rješenje za e-trgovinu kakav nopCommerce uistinu jest.

Recenzija klijenta

Upravljanje i administracija naše nove web trgovine je tako jednostavna i laka za korištenje. Svaki proces je tako dobro isplaniran i realiziran, i konačno okupljamo online korisnike i povezujemo naš brand kao pravo rješenje za sve ljubitelje nautike.
Sistemi su profesionalni tim okupljen od visoko stručnih i iskusnih ljudi, jednostavni i uvijek otvoreni za suradnju.

- Ivan Kranjec, WASI d.o.o.